7/22/2011

Jmenuju se Denie


A tak to začíná...
Rozhodla jsem se založit tento blog, abych se mohla se světem podělit o svůj životní příběh. Blog oficiálně vzniká dnešním dnem, tedy 22. 7. 2011 během mého pobytu v Americe. Už jsem tu nějakou dobu, a každý den si maximálně užívám a vychutnávám si život tady, ale i přes to už se těším, až se na podzim zase na chvíli podívám domů, do rodných Čech :-) 

Každopádně se asi hodí nějaké to představení, jak mé, tak mého blogu, tak jdeme na to.
V současné době mi ještě následujících pár dní bude dvacet let. Což znamená, že v USA jsem ještě stále neplnoletá, a to je docela sranda :-D Jsem tady u známých mé rodiny, kteří žijí v rodinném městečku kousek od Seattlu. Bellevue vzniklo jako metropolitní město pro společnost Microsoft, ale to je trochu jiná historie. Prostě jsem se ocitla tady, a dělám něco jako velkou ségru třem malým a úžasně rozkošným holčičkám. Margitka (6), Julie (4) a nejmladší Laila (2) a princezny jsou to vážně kouzelné, byť jsou občas na přizabití :-D Pokud mi to jejich rodiče dovolí, jistě tu v průběhu času najdete nějaké jejich fotky nebo videa, ale spíš bych s tím moc nepočítala :-) 


A ještě něco o mě, co se týká tohoto blogu. 
Založila jsem ho proto, abych měla kde ventilovat všechny své zážitky, ale ne jen proto. Taky jsem obrovský knihomohl a amatérská spisovatelka, takže se tento blog krom mých zážitků ze světa bude věnovat především knihám, knihám a zase knihám. Takže doufám, že si to užijete zároveň se mnou a že se vám můj blog bude líbit. No, a že bude mít dlouholeté trvání! :-D 

Teď to ode mně asi bude vše, už tak kecám moc (což je můj velký problém), a zbytek nechám na prostě plynout a uvidíme, kam se s blogem až dostaneme. Takže vám přeji příjemnou zábavu a užijte si to stejně, jako si já budu užívat tvorbu tohohle svého koutku!

Zatím s pozdravem,

Denie 

No comments:

Post a Comment

Princezna Fňukalka