7/23/2011

Takhle se žije v USA


Už je to tři měsíce, co jsem přistála na druhém konci světa, páni!
Tak se pojďme podívat na nějaké fotky, které jsem zatím pořídila :-))


Nemůžu uvěřit, že už je to tři měsíce, co jsem opustila Prahu, a vyrazila vstříc Americe. Připadá mi to, jako by to bylo teprve včera! I když mi chybí moje rodina, přátelé a celá naše země, mám to tady ráda. Je to úplně jiný život, a je to skvělý. Tohle je teď můj domov, a ještě dalších téměř devět měsíců bude. 
Mám to tady ráda; holky, Madlu a Jirku, řízení auta, fakt že mám pláž téměř za domem, město... prostě úplně všechno. Je to součást mého života, a zkušenost, za kterou budu vděčná do konce života.


Enatai Beach

Bellevue Down Town

Edmond

Seattle

Bellevue - the street I love running onto

Some Lake which name I still seem can't to rembember xD


Vaše Denie



No comments:

Post a Comment

Princezna Fňukalka